Annoifs 300th Post! :)

Okay, This is Serious. This is my 300th post!
I will talk everything that comes across my mind.
:)

OK,本来本人要在感性的hometown来一篇感性的post.
可是,由于本人太累。所以就对不起啦。
那篇感性的,改次再来吧。或许,可能等下就有mood了。可是现在还不够夜深人静。

在看了David的concert后,好像心变空掉。不知道,做么。失恋了。啊!
是不舍得啦。可是,那种感觉好难受啊。啊!
可是,这几天心情有变好了一点。几坚强一下。哇!我好废啊!
算了,现在听着他的歌培养心情,他的歌听了会更emo. Emo kid 一个。
还有,哇哇哇哇!我上上个星期看到了Smart guy,周杰伦,David 还有我家的男人们。好幸福哦!
用好多助语啊!管他的。完全是看到了我一生中的男人们。
其实,不是真的那么开心。-.- 找事。
可能还有事情还没办好。
对,我考了钢琴考试,没什么好说,那严肃的考官到最后被我弄笑了,因为我不会,乱乱答。
很明显,我的成绩会考到怎样。
OK,最近追着“醉后决定爱上你”。台湾戏一部,可是,我还是追了。
几romantic一下咯。如果你很闲的话。而且,我真的不懂谁是张孝全。看了戏才懂。
你们可以去试试看看一下。:)

这边的人及厉害一下的。不是,是很神!我好差啊!不自卑都不行啊!
还有有些东西不属于你永远都不会是你的。所谓无缘对面不相逢。
还有不要以为很了解我,我连我自己都不了解。
那个“当初”我很彻底的解除了,哈哈!说说罢了。
你们都知道我是个懒惰的女人,连找个男朋友都懒,还差点被人家以为是同志了,
可是请你们放下2000912345.124个心,我只是懒惰而已。要找就找一个长相厮守的。
方便过方便面。LOL!! 可是David的歌好伤心啊。
还有对不起啦,我对这次的Natcomp不是很期待,我错了吗?算了吧,人老了。

Hi, phew. I use annoif's-lish (means my very own type of english) starts from now. :)
Oh yeah Oh yeah! Hi! :D
Okay, What I wanna say is, I don't have anything to say more.
Just,
I always hurt my mouth, no, is tongue specifically.
I don't wanna to talk about that boy. But that boy just turns into a girl. So, Omg. He's a girl.
I just put a to buy list there. ---> hope, I can get all of them soon. :D
I hope everything goes really smooth. Oh, can I make a wish here? Cause it's my 300th post!
HAHA!! ok, serious.
Pray for Phillipines! :)
I felt like I fell in love to someone. But definitely no. XD
Oh ya, I hate being group leader. The feeling is sucks than sucks. D:
Sorry to say that, Smart guys is always a .............. Sorry!
I still remember I said I wanna marry a rich guy. Haha! XD
And my friends, still remember this?? I almost forgot but Miss J reminds me.
Recently, I love this food. Chips More Butter Crunch, I don't know why. Just love it. Maybe I love the smell of butter.
Yes, it is. :)

This post is pretty long right?
Guess where was I?
I know you all knows. :)
Oh yah, I wanna change my blog address to annoifs.blogspot.com. Any disagreement?? XD

Ah, It's late already. Nothing comes into mind except sleep! Headache attacking me man.
Ok. Thanks. Bye! :D
ᶠ ᶥ ᵜ ᶯ

Comments

Popular posts from this blog

20 10 2010

Like a fail musician.

2013